Onze voordelen

  • keurmerk
  • Voor 22:00 besteld? Morgen in huis.
  • Achteraf betalen Betaal na 14dagen.
  • PakjeGemak afhaalpunt via PostNL
  • Zakelijk inkopen Bij Weblectronics

Uw bestelling en orderstatus

U kunt eenvoudig op de hoofdcategorieën aanklikken die aan de bovenkant zijn geplaatst. Via de hoofdcategorie wordt u doorgeschakeld naar onze subcategorieën, waarna u de beschikbare producten op een lijst vindt. U kunt vervolgens deze producten direct in uw winkelwagen leggen of op het product klikken voor meer informatie. U kunt te allen tijde zien of het product voorradig is bij Webxclusive.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om producten te zoeken via onze uitgebreide zoekfunctie. De zoekfunctie kunt u linksboven in de webshop vinden. Wanneer u hier een trefwoord of artikelnummer invoert krijgt u een lijst met alle producten overeenkomend met uw zoekopdracht. Via de zoekfunctie ziet u in een oogopslag of uw product voorradig is bij Webxclusive.

Mijn winkelwagen en gebruikersnaam
Op het moment dat u uw producten in de winkelwagen heeft geplaatst en heeft geklikt op 
“Mijn winkelwagen” verkrijgt u een overzicht van uw gehele bestelling. In dit overzicht kunt u in een stap uw afleveradres invullen, de manier van verzenden bepalen en uw betaalmethode selecteren. Wanneer u vaker gebruik wil maken van onze webshop kunt u in dit overzicht een optie aanklikken waarna u een eigen gebruikersnaam en wachtwoord krijgt. Bent u in het bezit van een couponcode, dan kunt u deze in het overzicht van “Mijn winkelwagen” invullen. Daarnaast heeft u in het overzicht van “Mijn winkelwagen” de optie om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. 

Bestelling plaatsen
Op het moment dat u de juiste producten heeft geselecteerd en vorige stappen heeft doorlopen, dan kunt u de bestelling bevestigen. Direct na ontvangst van uw bestelling wordt een bevestigingsmail naar uw opgegeven e-mailadres gestuurd. Om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van uw bestelling krijgt u een e-mail van Webxclusive zodra de status van uw order wijzigt.

Indien u de orderbevestiging niet per e-mail heeft ontvangen, kan dit liggen aan uw SPAM filter. Is dit niet het geval, neem dan contact op met Webxclusive +31 (0)76 549 33 25 of stuur een e-mail naar klantenservice@webxclusive.nl.